Ustawianie napięcia paska w silnikach PSA 2.0 HDI

Silnik PSA 2.0 HDI, oznaczany kodami DW10ATED, DW10BTED, W10CTED, DW10TD, RHV, RHX, RHZ, występuje m.in. w samochodach marki Citroën, Fiat, Peugeot, Suzuki.

Aby osiągnąć optymalne parametry pracy paska rozrządu 5524XS, istotnym jest ustawienie właściwego napięcia instalacyjnego przy zachowaniu odpowiednich procedur. W związku z tym, że konstrukcja paska ulegała zmianom przez lata, silnik ten wymaga teraz dwuetapowej procedury ustawiania napięcia paska. Zgodnie z zaleceniami OE zmodyfikowano wartości napięć. Prosimy o przestrzeganie tych nowych zaleceń i nie wprowadzanie do testera STT-1 samego oznaczenia paska 5524XS.
[center] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] ...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet