Montaż paska 5433XS

– zestaw rozrządu K035433XS w Fordzie Puma 1.7

Niniejsze opracowanie ma na celu omówienie potencjalnych problemów montażowych napinacza (fot. 1) w układzie paska synchronicznego (fot. 2) w silnikach benzynowych Ford o kodzie 17HDEY. Zastosowany napinacz automatyczny nie jest napinaczem mimośrodowym. Prawidłowa instalacja wymaga szczegółowego przestrzegania procedury montażowej, która różni się w tym przypadku od powszechnie stosowanej dla napinaczy z zawleczką blokującą.
[center][gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
Najczęściej występujące błędy:
Niektórzy z mechaników instalują napinacz, dokręcają śruby i wyciągają zawleczkę blokującą. Tego typu montaż wyklucza prawidłowe funkcjonowanie sprężyny napinacza. Przy dokręceniu dolnej śruby napinacza, przed częściowym wyciągnięciem...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet