Targowe trio w Lipsku (1)

AMITEC oraz AMICOM i AMISTYLE. Pomysłodawcy tria targowego: AMITEC, AMICOM i AMISTYLE są bardzo zadowoleni. Pięciodniowa (od 9 do 13 kwietnia) impreza w Lipsku przyciągnęła ponad 41 tysięcy zwiedzających, na których przybycie czekało 315 wystawców z 20 krajów. Czy połączenie ze sobą trzech imprez o zbliżonej tematyce przyniosło zamierzony efekt? Dla gości magnesem była bogata oferta produktów i usług w jednym miejscu. Dla wystawców (powinna być) możliwość pozyskania nowych grup docelowych.

14. edycja targów AMITEC za nami – jednej z ważniejszych imprez w obszarze wyposażenia warsztatów, części zamiennych, wreszcie systemów pielęgnacji i konserwacji pojazdów towarzyszyły równolegle targi dla szerokiego grona fanów motoryzacji. Po swojej udanej premierze w 2010 roku, AMICOM stały się faktycznie wiodącą platformą B2B w dziedzinie sprzętu audio, nawigacji i komunikacji. Z kolei rosnąca liczba samochodów, zmieniające się wymagania dotyczące ich wyposażenia, podnoszą znaczenie produktów i usług, które stanowią obszar tematyczny targów AMISTYLE. Cóż, nie od dziś wiadomo, że dynamiczny styl życia rodzinnego czy zawodowego i wpasowujące się w to formy spędzania wolnego czasu, jak również wymagania estetyczne i aspekty związane z wygodą potwierdzają chęć posiadania samochodu dostosowanego do indywidualnych potrzeb jego użytkownika. Czy takie trio faktycznie odpowiada potrzebom branży warsztatowej?

W Lipsku pojawili się liderzy rynku warsztatowego (czyli w ramach imprezy AMITEC), oczywiście nie zabrakło najważniejszych dostawców i producentów sprzętu z Niemiec. Wśród znanych warto na pewno wymienić m.in.: ad AUGROS, Berner, Förch, HAWEKA, KS Tools, Sonax, Magneti Marelli, MAPCO, Schwenker, Snap-on-Tools, Techmess czy Würth. Mocno byli reprezentowani dostawcy stacji do serwisu klimatyzacji samochodowej – i nic dziwnego, bo przecież zmiana czynnika chłodniczego wymaga poniesienia w najbliższej przyszłości niemałych wydatków przez właścicieli serwisów, o czym pisaliśmy obszerniej w poprzednim wydaniu „NW”. W Lipsku pokazano automatyczne urządzenia marki BrainBee z serii CLIMA 9000 i najnowszy model CLIMA 8500 EVO (tę ostatnią stację oferowano w promocyjnej cenie z ciekawymi gratisami za 2,5 tys. euro). Bardzo praktyczną funkcją jest możliwość podłączenia do stacji CLIMA 9000 specjalnej przystawki (FLUSHING KIT) do płukania układu klimatyzacji z zanieczyszczeń (opiłków metalu i nadmiaru oleju). Nie zabrakło stacji z logo WOW! Obok dobrze znanym modeli (Coolius: 1000; 2000 i 2700) producent wyposażenia warsztatowego (WOW! jest swego rodzaju multimarką diagnostycznego sprzętu, powstałą pod...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet