Artykuły » 04/2011 » Części » Narodziny Marki

Narodziny Marki

Jak doszło do tego, że Delphi stało się rozpoznawalną marką na niezależnym rynku części zamiennych?

Początek: Rozszerzenie działalności z dostaw dla producentów wyposażenia fabrycznego (OEM) na niezależny rynek części zamiennych (IAM)
Po oddzieleniu się od firmy General Motors w roku 1999, firma Delphi stała się wiodącym partnerem 25 największych, globalnych producentów samochodów. Firma koncentruje się na dostarczaniu swoim klientom technologii green-safe-connected: przyjaznych dla środowiska, zapewniających bezpieczeństwo i połączenie pojazdu z innymi potrzebnymi użytkownikowi funkcjami. Niezależnie od tego czy chodzi o segment samochodów osobowych, pojazdów użytkowych, czy jakikolwiek inny rynek, Delphi dostarcza innowacyjne rozwiązania, mające zastosowanie w rzeczywistych konstrukcjach, powodujące, że produkowane urządzenia stają się bardziej wyrafinowane i bezpieczniejsze, a jednocześnie mają większą moc i są bardziej wydajne. Zauważywszy szanse na rozszerzenie sieci swoich odbiorców, obejmujących dotychczas rynek producentów samochodów w kierunku niezależnego rynku części zamiennych, firma Delphi po raz pierwszy przedstawiła się aftermarketowi w RPA, podczas targów „Automec” w marcu 1999 r. Oficjalna strategia dla marki, skierowanej na niezależny rynek części zamiennych została przedstawiona w Europie w październiku 1999 r., podczas targów „Equip Auto”w Paryżu, będących jedną z największych imprez branżowych w Europie. W owym czasie ten dział firmy nazywał się Delphi Aftermarket, a obecnie jest znany jako Delphi Product & Service Solutions (DPSS). Nowy dział szybko rozwinął działalność, obejmując Amerykę Północną i region Azji i Pacyfiku, a wykorzystując wiedzę i doświadczenie nabyte podczas produkcji komponentów dla wyposażenia fabrycznego, opracował produkty i usługi świadczone przez firmę produkującą „części, z którymi samochody się rodzą”.
[center][gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
Europejski początek: Strategia przejęć
W Europie, firma Delphi – działając pod kilkoma dobrze znanymi markami, takimi jak Diavia, Texalarm, Freedom czy De Carbon – produkowała już szereg produktów przeznaczonych na niezależny rynek części zamiennych – między innymi komponenty dla układów klimatyzacji, wymienniki ciepła, systemy zabezpieczeń, akumulatory, amortyzatory czy filtry i oleje. Pod kierownictwem prezesa Francisco A. Ordoñeza firma Delphi zreorganizowała wszystkie procesy działające na rzecz niezależnego rynku części zamiennych w różnych regionach świata i stworzyła jedną organizację, spójną, oferującą zróżnicowane linie produktów, obejmującą wszystkich producentów samochodów, a jednocześnie zapewniającą rozszerzony zakres usług i wsparcie wszystkich klientów działu niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie. Po dalszych przejęciach, firma Delphi zintegrowała już posiadane marki i nowo przejęte zakłady AP Lockheed i Grundig, pod jedną globalną marką: Delphi.
- Wszystkie nasze przedsięwzięcia to działania na rzecz stworzenia silnej marki na niezależnym rynku części zamiennych – stwierdził Francisco A. Ordoñez, prezes działu DPSS. - Od samego początku, weszliśmy na rynek mając kompleksowy biznesplan, silne związki z naszymi europejskimi klientami i nową strategię z produktami przeznaczonymi na niezależny rynek części zamiennych. Byliśmy gotowi na to, żeby z sukcesem wejść na niezależny rynek części zamiennych. Jestem dumny z tego jak wystartował dział DPSS i dumny z sukcesów, które nadal odnosimy. Nieustająca, ciężka praca naszych pracowników i akceptacja marki, produktów i usług przez cenionych klientów stały się źródłem naszego sukcesu.

Wygląd: Pojawia się marka
Niezależnie od ogłoszenia pojawienia się marki...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet