Tłumik drgań koła pasowego NTN-SNR

Tłumiki drgań koła pasowego napędu montowane są na wale korbowym silnika przy rozrządzie. Ich główną funkcją jest amortyzacja oraz redukcja drgań i hałasu. Gama produktów NTN-SNR to 108 pozycji, dzięki czemu jest ona jedną z największych na rynku. Paleta zawiera zarówno produkty OE, jak i oryginalne.

Większość silników Diesla oraz sporo modeli spalinowych wyposażonych jest w tłumiki drgań koła pasowego. Producenci nie zawsze zalecają wymianę tej części, jednak powinno się ją zastępować nową wersją razem z wymianą paska napędu rozrządu i rolek, mniej więcej co 120 000 przejechanych kilometrów lub co 5 lat. Jeśli chodzi o technologię, części te są niezwykle zaawansowane: masa oraz sztywność gumy, z której wykonane są tłumiki drgań, wybierane są bardzo dokładnie, by odpowiednio współpracowały z wałem korbowym silnika.

Trzeba wiedzieć:
- Jeśli wymienia się rolki i pasek rozrządu, warto wymienić także tłumiki drgań koła pasowego.
- Pamiętajmy, że zużycie tłumika drgań koła...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet