Układy napędu pasowego

w pojazdach samochodowych (4)

Budowa sprzęgiełka alternatora
Sprzęgiełko alternatora składa się z następujących elementów: koło pasowe (1), zespół sprzęgiełka (2) ze zintegrowanymi łożyskami promieniowymi (3) oraz tuleja wewnętrzna o zmiennym kształcie (4), pierścień wewnętrzny (5) z naciętym wielo-wpustem (6), uszczelka elastomerowa (7), płytka oporowa z uszczelką wargową (8) i osłona ochronna z tworzywa sztucznego (9). Pierścień wewnętrzny i koło pasowe są obrobione do wymaganego kształtu. Modułowa koncepcja sprzęgiełek alternatora firmy INA pozwala na szybkie dostosowanie produkcji do wymaganej specyfikacji. Dzięki luzowi osiowemu prowadzenie paska jest samoustawne. Zmniejsza to znacząco hałas paska na kole pasowym, ponieważ pasek nie jest sztywno prowadzony na kole napędowym alternatora. Otwór w sprzęgiełku, pozwalający na montaż do alternatora, jest wykonany w taki sposób, że nie są wymagane żadne zmiany wałka alternatora. Pierścień wewnętrzny jest montowany na wałku za pomocą gwintu drobnozwojowego. Wielo-wpust (6) ma na celu przenoszenie momentu dokręcenia. Osłona ochronna z przodu zabezpiecza zespół sprzęgiełka przed brudem i rozbryzgami wody. Widoczna powierzchnia koła pasowego jest zabezpieczona powłoką antykorozyjną.
[center][gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
Przechowywanie sprzęgiełek alternatora i postępowanie ze sprzęgiełkami
Sprzęgiełka alternatora muszą być traktowane przed montażem i podczas niego z dużą ostrożnością. Sprzęgiełka należy montować bardzo ostrożnie, aby zapewnić ich poprawne działanie.

Przechowywanie
Sprzęgiełka alternatora są przesyłane zakonserwowane na sucho i zapakowane w papier antykorozyjny (VCI). Wyrób należy przechowywać:
- w oryginalnym...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet