Międzynarodowa Konferencja Motoryzacyjna

Kilkadziesiąt prelekcji i niezliczona liczba dyskusji na temat najlepszych rozwiązań służących generowaniu zysków dla dealerów i serwisów pojazdów. Ponad 350 osób z Polski, Węgier, Wielkiej Brytanii i Czech uczestniczyło w Międzynarodowej Konferencji Motoryzacyjnej, która odbyła się w dniach 17-19 listopada br. w Krakowie – tegorocznym projekcie Polskiej Izby Motoryzacji.

Hasło przewodnie brzmiało: DEALER I SERWIS. KAŻDY MUSI ZARABIAĆ – czyli jak koncentrując się na zadowoleniu klienta, wypracować zysk w firmie. Tegoroczne wydarzenie połączyło w jedno projekty, które Izba organizowała od lat: Konwencję Polskich Dealerów Samochodów oraz Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Wydarzeniu towarzyszyła również wystawa pt. „Wokół rynku dealerskiego i serwisowego”, podczas której swoją ofertę zaprezentowało 30 firm. Wśród prelegentów nie zabrakło specjalistów i znanych osobistości szeroko pojętej branży motoryzacyjnej. Pierwszego dnia sesję plenarną otworzyły referaty Grażyny Henclewskiej z Min. Gospodarki, Wojciecha Drzewieckiego (SAMAR) i Jakuba Farysia (PZPM). W panelu dyskusyjnym: „Jak aktywnie zarządzać (zwiększać) sprzedażą” głos zabrał Wojciech Herra (Partner PEP Consultancy). Z kolei nowe trendy i rozwiązania organizacyjne sprzedaży samochodów przybliżył Filip Claessen z DEKRA Consulting GmbH Stuttgart. Piotr Marzec (Google) przybliżył zaś procesy zakupu w sieci Internet. Sporo miejsca poświęcono praktycznym radom nt. organizacji działu sprzedaży samochodów używanych w firmie dealerskiej – referat” „Jak to robią inni? – Przykład niemiecki (Una k. Dortmundu)” wygłosił Piotr Kończak (Volvo Auto Polska). Wiedzę w zakresie „nowego GVO” przybliżył zaś Adrian R. Sklorz (Auto-Elements). Po pierwszym dniu, dedykowanym głównie sektorowi dealerskiemu, dzień drugi spotkania poświęcony został niemal w całości zagadnieniom serwisowym. Referaty wygłosili przedstawiciele firm ubezpieczeniowych, sporo też miejsca poświęcono rozliczaniu szkód komunikacyjnych, stosowaniu...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet