Wręczono „Złoty Klocek”

– finał akcji TRW. W połowie roku 2010, TRW Automotive Aftermarket, z okazji wyprodukowania stumilionowego klocka hamulcowego, sygnowanego logo TRW, ogłosiło ciekawą akcję promocyjną dla swoich klientów, która to stwarzała możliwość wygrania „Złotego Klocka”, czyli szczerozłotej repliki klocka hamulcowego, o wartości 20 000 euro.

Oznaczone specjalnymi nalepkami pudełka z klockami podlegające promocji zawierały w środku kod, który trzeba było wysłać, wypełniając przy tym krótki formularz zgłoszeniowy. Akcja prowadzona była w wielu krajach, jednak „Złoty Klocek” wygrał właściciel warsztatu z Polski. Pan Jacek, choć nieśmiało, ale nie krył zadowolenia z wartościowej nagrody, którą wręczono mu pod koniec października br. podczas gali TRW w hotelu Westin w Warszawie.
[center][gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
- Muszę przyznać, że informacja o wygranej bardzo mnie zaskoczyła, gdyż tak...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet