Olimpijczycy Ford Polska

Problem nadprodukcji samochodów idzie w parze z równie niepokojącą tendencją.Fachowcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi i takich też serwisów mechanicznych coraz częściej przedkładają wymiany elementów poszyć czy całych komponentów nad naprawy sensu stricto. Traci na tym oczywiście klient, bo zwykle cena usługi niepotrzebnie rośnie. W dłuższej perspektywie traci także koncern samochodowy, bo dotąd lojalny klient może w przyszłości wybrać ekonomiczniejszą politykę konkurencji.

Opisany wyżej schemat działań autoryzowanych serwisów i zachowań konsumenckich wzbudził zainteresowanie koncernu Ford; wnioski zaś stały się punktem wyjścia realizacji nowych zaleceń. Wymiana uszkodzonej skrzyni biegów na nową zamiast zgodną z procedurą techniczną ekspertyza w poszukiwaniu zniszczonego detalu, który wymieniony przywróci do sprawności kosztowny osprzęt silnika – to tylko jeden z przykładów usługi, która może być tańsza i przy okazji jedno z zadań tegorocznej rywalizacji o tytuł Mechanika Roku sieci Ford Polska. Na zaproszenie koncernu do łódzkiej siedziby punktu dealerskiego zjechali najlepsi z najlepszych. Fachowców wyłoniono z ponad 600 uczestników. Konkursy przebiegały w trzech etapach – etap I: eliminacje na podstawie testów dostarczonych przez Ford Polska; etap II: półfinały rozegrane w punktach dealerskich (testy praktyczne); etap III: finał ogólnopolski, na który składały się zadania teoretyczne oraz praktyczne (rozegrany w nowym punkcie dilerskim w Łodzi, w firmie Auto Brzezińska). W sumie do rywalizacji o puchary mistrzowskie stanęło 6 uczestników w każdym konkursie. W tegorocznej edycji Mechanikiem Roku okazał się Jarosław Domaruk z AUTO Hobby Białystok. To już czwarte wyróżnienie przyznane temu fachowcowi przez jury konkursu. W 2006 roku p. Jarosław zdobył I miejsce, w zeszłym roku II miejsce i 3 lata temu także drugie. Drugie miejsce zajął w tym roku Józef Jaskuła z Auto Nobile Warszawa, zaś trzecie Marcin Maciejewski z Auto Plaza Bielany (Warszawa). Profesjonalnym sprzedawcą części zamiennych roku...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet