Róża z wiązką przewodów

- Z inż. Jerzym Brzozowskim z firmy Autotraper rozmawia Małgorzata Kluch.

- Jakie usterki układu zapłonowego zgłaszają najczęściej Państwa klienci?
Najczęściej, że samochód szarpie, nierównomiernie pracuje silnik. Przyczyn tego może być wiele. Najpierw sprawdzamy czy prawidłowo podłączone są wszystkie przyłącza przewodów. Kontrolujemy ich zużycie, a także, co bardzo ważne, sprawność świec. Jeżeli świece są wadliwe, wymieniamy je zawsze wraz z wiązką przewodów. Jest to szczególnie konieczne w przypadku pojazdów zasilanych gazem.




- Czy Wasz serwis jest wyposażony w urządzenia do diagnozowania przewodów zapłonowych?
Oczywiście, mamy kilka takich urządzeń. Najczęściej korzystamy...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet