Listopadowe spotkanie branży blacharsko-lakierniczej

Kraków, hotel Best Western Premier, 17-19.11.2010 r. Polska Izba Motoryzacji zaprasza właścicieli i pracowników autoryzowanych i nieautoryzowanych serwisów blacharsko-lakierniczych oraz firmy związane z tym sektorem do udziału w Międzynarodowej Konferencji Motoryzacyjnej pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Tegoroczne hasło przewodnie to: „Dealer i Serwis. Każdy musi zarabiać – czyli jak koncentrując się na zadowoleniu klienta wypracować zysk w firmie?”.
Międzynarodowa Konferencja Motoryzacyjna jest kontynuacją Konwencji Polskich Dealerów Samochodów oraz Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Odbędą się podczas niej liczne sesje merytoryczne poświęcone charakterystyce sektora blacharsko-lakierniczego, w tym obecnym problemom, trendom i perspektywom rynku.

Tegoroczna konferencja to próba odpowiedzi m.in. na pytania:
- Jakie są sprawdzone strategie marketingowe punktu blacharsko-lakierniczego ukierunkowane na skuteczne przyciągnięcie klienta?
- Jak możemy wykorzystywać nowe media, w tym internet oraz serwisy społecznościowe do budowania wizerunku firmy?
- Narzędzia do zwiększania efektywności zarządzania sprzedażą usług i budowania zaangażowania pracowników.
- Najlepsze praktyki rozwoju sprzedaży produktów finansowych...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet