Artykuły » 09/2010 » Lakiernictwo » Najważniejsze

Najważniejsze

– zadowolony klient. Rozmawiamy z Aleksandrem Wnękiem, dyrektorem zarządzającym firmy Dyszkiewicz w Konstancinie-Jeziornie.

- Mija nas uśmiechnięta Pani… czy wszyscy wychodzą tacy zadowoleni z Państwa serwisu?
Wierzę, że tak, bo naszym naczelnym celem jest to, by właśnie klient końcowy był zadowolony z usługi, którą dla niego wykonujemy. W naszej działalności w sposób szczególny koncentrujemy się na tzw. klientach indywidualnych, czyli tych, którzy bezpośrednio się z nami kontaktują. Ich satysfakcja przekłada się bowiem w widoczny sposób na kolejne zlecenia. To przecież znana i stara reguła mówi o tym, że ktoś, kto jest zadowolony z usługi, powróci w to samo miejsce, a może także poleci ją innym.
[center][gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
- Jaki procent Państwa klientów stanowi klient indywidualny?
Ta grupa klientów to około 50% obsługiwanych przez nas zleceń. A w dzisiejszych czasach jest szalenie ważnym, by o dodatkowe zlecenia umieć zadbać i postarać się je przyciągnąć do siebie. Dlatego ciągle staramy się opracowywać i wdrażać specjalne formy uatrakcyjnienia naszej oferty serwisowej.

- Na przykład?
Niedawno wprowadziliśmy bardzo dobrze odebrany program, który nazwaliśmy „Programem specjalnego rabatowania”. Polega on na tym, iż naprawa wykonywana jest wyłącznie z zastosowaniem oryginalnych części zamiennych, natomiast cena, którą płaci klient, jest bardzo rozsądna. Dlatego też...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet