Motointegrator dla warsztatów (2)

Rynek sprzedaży internetowej rozwija się z zawrotną prędkością. Aby sprostać wyzwaniom jakie niesie rozwój nowoczesnej technologii, Inter Cars S.A. uruchomił dla klientów detalicznych, ale także dla warsztatów samochodowych, platformę internetową pod nazwą Motointegrator.

Jakie korzyści przyniesie Państwu uczestnictwo w tym programie? Jak można do niego przystąpić? Co to w ogóle jest Motointegrator? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule.

MOTOINTEGRATOR – CO TO JEST?
Jest to platforma internetowa skierowana do detalu, gdzie użytkownik samochodu może sam znaleźć interesujące go podzespoły i akcesoria do obsługi samochodu. Może także zamówić przegląd samochodu czy wykupić ubezpieczenie. Jednak wszystkie te czynności odbywać się będą przy współpracy z Państwem – warsztatami samochodowymi.

Jakie korzyści z uczestnictwa w portalu Motointegrator będzie miał warsztat?
Motointegrator to rozwiązanie dedykowane serwisom godne XXI wieku, które Inter Cars S.A. tworzył z myślą o swoich klientach, czyli serwisach. Portal oferuje kierowcom przeglądy, naprawy, sprzedaż i montaż opon, akcesoria, asisstance i wiele usług dodatkowych. Dzięki temu produktowi Inter Cars S.A. chce zapewnić warsztatom stały dopływ klientów. Nieodłączną częścią Motointegratora są właśnie warsztaty, które nie tylko wykonują usługę, ale również sprzedają części. Dzięki platformie serwis może skupić się na tym, na czym zna się najlepiej, tj. na naprawie samochodu, a Motointegrator zajmie się doborem i logistyką części. Motointegrator to również wsparcie działań marketingowych mających na celu przekonanie polskich kierowców do nowego sposobu na serwisowanie samochodów.

W jaki sposób sprzedaż części przez internet będzie powiązana z warsztatem?
Sposób powiązania detalisty z internetem i warsztatem przedstawiamy na przykładzie poniżej:
Detalista za pomocą www.motointegrator.pl znajduje towar i określa, gdzie chce wymieniać zamówione części. Konsultant Motointegrator rezerwuje części w lokalizacji filialnej i umawia klienta w warsztacie. Następnie, konsultant sprzedaje części do warsztatu za pośrednictwem filii, a filia dostarcza części do warsztatu. Warsztat wykonuje zleconą naprawę i wystawia klientowi dokument sprzedaży.

Wymierne korzyści dla warsztatu:
- Marża na usłudze – określana jest na podstawie katalogów czasochłonności i średniej stawki rbh (obecnie 100 PLN/RBH).
- Marża na części – zgodna z warunkami handlowymi jakie dany warsztat ma w Inter Cars S.A., części są sprzedawane do serwisu, który finalnie sprzedaje je klientowi detalicznemu. (Uwaga! Motointegrator nie sprzedaje części klientowi)
- Marketing – Motointegrator oznacza dla serwisu obecność w wyszukiwarce internetowej, prasie, radiu i innych mediach.
- Bezpłatna internetowa recepcja – profesjonalna obsługa klienta nie tylko przez specjalnie przygotowaną stronę internetową, ale również profesjonalne Call Center pomagające przy wyborze części i umówieniu klienta w warsztacie.
- Bezpłatny udział w programie – wystarczy być klientem Inter Cars S.A.
- Więcej klientów - przy praktycznie zerowym zaangażowaniu w ich...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet