Reifen Essen po raz 26

Niewiele premier, ale sporo zadowolonych. 26. Międzynarodowe Targi Reifen zakończyły się sukcesem – to oficjalny komunikat organizatora. Zadowolenie wyrażają też wystawcy. 600 firm przyjechało do Essen aż z 42 krajów. Impreza ma na pewno światowy charakter. Stoiska producentów i dystrybutorów ogumienia, felg, a także maszyn i urządzeń serwisowo-naprawczych odwiedziło ponad 18 tys. gości aż ze 127 krajów!

Równie entuzjastycznie o targach wypowiada się w swym komunikacie federalne zrzeszenie branży oponiarskiej w Niemczech.

- Musimy podkreślić pozycję targów Reifen jako wiodącego międzynarodowego wydarzenia, które ma bardzo motywującą rolę w rozwoju branży oponiarskiej na całym świecie – podsumowują władze Bundesverband Reifenhandel und Vulkaniseurhandwerk. Na uwagę zasługują wyniki ankiet. Aż 88 procent odwiedzających to właściciele firm i osoby decydujące o zakupach hurtowych. Ponad jedna trzecia z nich miała podpisać nowe kontrakty już podczas trwania 4-dniowej imprezy, a połowa miała to uczynić zaraz po jej zakończeniu. Czyżby faktycznie tradycyjna forma kontaktów handlowych przeżywała renesans w dobie globalnej komunikacji via internet? Wiele na to wskazuje. W Essen spotkaliśmy m.in. najpoważniejszych dziś graczy na rynku oponiarskim i sportów samochodowych.
- Oszczędność czasu to największa zaleta tego typu spotkań. W jednym miejscu mamy okazję odbyć wiele rozmów; zawsze przewaga kontaktów „face to face” decyduje o przybyciu na targi Reifen – potwierdza dobrą atmosferę imprezy Witold Gałązka z firmy Aaltonen (od niedawna 100% udziałów w firmie ma grupa kapitałowa Oponix.pl).
[center] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
Nowości dla kierowców
Z rozmachem urządzone stoisko Pirelli przyciągało uwagę zwiedzających zaraz po wejściu do pierwszej hali targów. Prezentowano nową wersję opony P Zero Trofeo (produkcja od kwietnia 2010 r.).
- Nasza opona dedykowana jest ekspertom. Stworzona została dla kierowców o ambicjach sportowych – wyjaśniał koncepcję Norbert Allgäuer. Najokazalej wyglądała oprawa premierowego pokazu drugiej generacji opon Vredestein. Ogumienie założono do równie nowego konceptu autorstwa Giugiaro.
- Po oponie, która okazała się sukcesem rynkowym, wprowadzamy we współpracy z biurem Giugiaro nowy design opony zimowej – informował Tom Walach,...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet