Chłodzone cieczą chłodnice powietrza doładowanego

Silniki z turbodoładowaniem zyskują na niższych temperaturach powietrza wlotowego i charakteryzują się krótszym czasem reakcji przy jednoczesnej istotnej poprawie aranżacji komory silnika.

Nowa seria chłodzonych cieczą chłodnic powietrza doładowanego (Liquid-Cooled Charge Air Cooler – LCCAC), opracowana przez Delphi Corp., pomoże producentom samochodów na całym świecie wykorzystującym zarówno silniki benzynowe, jak i silniki Diesla, w tworzeniu pojazdów, które będą bardziej przyjazne dla środowiska naturalnego i które będą charakteryzować się lepszymi osiągami. W porównaniu z obecnie stosowanymi wymiennikami ciepła chłodzonymi powietrzem, nowe chłodnice powietrza doładowanego to projekt lepszy pod względem ilości zajmowanego miejsca, poprawiający czas reakcji silnika, zapewniający szybsze nagrzewanie się układu i redukujący straty.

- Nowa generacja naszych chłodnic powietrza doładowanego pomoże producentom samochodów w spełnieniu wymogów wprowadzanych w przyszłości norm emisji spalin i poprawi ekonomikę spalania, przy jednoczesnym zapewnieniu, że jazda samochodem nadal pozostanie przyjemnością – stwierdził Steve Kiefer, dyrektor ds. inżynierii działu Thermal Systems w Delphi.

[img_full]7254|7841|Chłodzone cieczą chłodnice powietrza...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet