Instalacja powietrzna w warsztacie lakierniczym

Jest to podstawowy element wyposażenia warsztatu lakierniczego i od tego jak będzie on działać zależy jakość napraw i ich koszty. Najważniejszym elementem jest sprężarka tłokowa lub śrubowa. Jej zadaniem jest – mówiąc pokrótce – sprężenie powietrza atmosferycznego do takiej wartości, która umożliwi prawidłowe nanoszenie lakierów oraz podkładów. Ta sama instalacja wykorzystywana jest również do napędzania różnych urządzeń warsztatowych.

Dla lakierni ważne jest precyzyjne określenie zapotrzebowania na powietrze i odpowiednie do tego wyposażenie warsztatu we właściwą sprężarkę. Sprawdzamy więc, ile powietrza zużywają pistolety do lakieru, do podkładu i do przedmuchiwania, ale także szlifierka pneumatyczna i dysza Venturiego. Każde urządzenie ma podane przez producenta zapotrzebowanie na powietrze wyrażone w l/min. I tak, standardowy pistolet...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet