Lepsze czasy dla pojazdów użytkowych

Wszystko wskazuje na to, że rynek pojazdów użytkowych wychodzi z dołka. Cieszy to firmy wyspecjalizowane w kompleksowej usłudze skierowanej do klientów indywidualnych i biznesowych. Ci oczekują zaś coraz częściej indywidualnego podejścia do kolorystyki pojazdów.

W kraju drgnęło na rynku pojazdów użytkowych. W marcu br. sprzedano w Polsce łącznie 4 417 samochodów dostawczych i ciężarowych. To, co prawda mniej o 13,9% niż przed rokiem, ale więcej o 22,8% niż jeszcze w lutym (dane PZMot). Produkcja samochodów dostawczych (homologowanych w kraju) w marcu br. wyniosła 8 541 sztuk i była większa o 31,6% od lutowej oraz aż o 53% od wyniku sprzed roku (Samar). Po pierwszym kwartale tego roku wielkość produkcji w Polsce przekroczyła 20,2 tys. szt., co oznacza wzrost o 33,2% w stosunku do ub.r. Rośnie też zapotrzebowanie na zabudowy specjalistyczne. Dużo większym zainteresowaniem cieszą się też kampery, dobrze wyposażone salonki i wreszcie nieduże autobusy. Zapotrzebowanie na te ostatnie potwierdza coraz więcej dealerów najpopularniejszych marek.
[center] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
- Lublin to miasto akademickie, ale duże autobusy miejskie okazują się mało ekonomicznym rozwiązaniem w transporcie zbiorowym, więc coraz większym popytem cieszą się mniejsze busy, zwykle 19-miejscowe, zabudowywane przeważnie na Sprinterach Mercedesa – potwierdza nasze doniesienia Andrzej Lenartowicz, właściciel wielomarkowego salonu dealerskiego Mercedesa, Chryslera, Jeppa i Dodge’a w Lublinie. - Już trzy lata temu sprzedaż aut użytkowych była większa niż modeli osobowych. W 2007 roku nasz salon opuściło 140 osobówek i prawie 200 dostawczaków. Wreszcie pełną parą pracuje nowa siedziba autoryzowanej stacji obsługi Mercedesa w Niemcach pod Lublinem, którą...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet