Artykuły » 05/2010 » Części » Amortyzatory (2)

Amortyzatory (2)

W poniższej publikacji przedstawimy budowę i działanie amortyzatorów dwururowych

Amortyzatory dwururowe – budowa i działanie

[img_full]7091|7388||right[/img_full] Budowa
Amortyzatory dwururowe mają dwie komory napełnione olejem: komorę roboczą, w której poruszają się tłok i tłoczysko, oraz komorę wyrównawczą. Komora wyrównawcza znajduje się między cylindrem roboczym a rurą zewnętrzną i wypełniona jest w 2/3 olejem i w 1/3 powietrzem lub gazem. Dzięki temu amortyzatory dwururowe są krótsze od jednorurowych amortyzatorów gazowych. Amortyzatory dwururowe mogą być również amortyzatorami gazowymi, przy czym ciśnienie wewnętrzne wynosi wtedy 6-8 barów. Taki amortyzator ma podobne zalety jak...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet