Kwestia czystości


podczas montażu końcowego podzespołów systemu Common Rail

Ponad 100 lat rozwoju konstrukcji silników wysokoprężnych przyczyniło się do wprowadzenia systemów Common Rail w pojazdach osobowych, ciężarowych i maszynach roboczych większości producentów ze względu na wysokie parametry eksploatacyjne i ekologiczne.


Z uwagi na dużą dokładność budowy, skuteczność naprawy tych systemów jest zależna od zachowania zalecanej technologii naprawy oraz wysokiego poziomu czystości oraz zachowania wymaganej technologii naprawy na stanowisku warsztatowym. Firma Hartridge, będąca liderem w produkcji urządzeń do diagnostyki i naprawy komponentów układów Diesla, w odpowiedzi na rosnące wymagania w zakresie czystości oferuje wyroby mogące ułatwić zachowanie wymaganych standardów w warsztatach naprawiających układy Common Rail. Jedyną z ważnych procedur koniecznych przy naprawie tych systemów jest mycie w myjce ultradźwiękowej, której stosowanie jest jedyną skuteczną i dopuszczalną metodą zachowania czystości przed montażem, gdyż zapobiega powstawaniu uszkodzeń mechanicznych detali, zapewniając najwyższą jakość i precyzję dzięki reakcjom sonochemicznym, co jest szczególnie ważne, ponieważ elementy aparatury Diesla są wykonane z miękkiego metalu i posiadają dokładne pasowania. Wysoka skuteczność tego rodzaju mycia wynika ze zwiększonej penetracji cieczy na skutek wymuszonego ultradźwiękowo procesu kawitacji na powierzchniach mytych elementów, co powoduje reagowanie z zanieczyszczeniami oraz ich usuwanie z zabrudzonych powierzchni. Za pomocą mycia ultradźwiękowego usuwa się zanieczyszczenia, które nie poddają się zwyczajnemu myciu lub szorowaniu, a których rozmiary są często mikroskopijne.
Do tego celu firma Hartridge proponuje rodzinę...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet